петак, 12. фебруар 2016.

Gde još niste bili? - 38. Međunarodni sajam turizma u Beogradu




Mesto održavanja: oko 15.000 kvadratnih metara izložbenog prostora u Halama 1, 1a, 2, 3 i Hali 4 Beogradskog sajma
Termin: od 18. do 21. februara 2016. godine
Svečano otvaranje manifestacija je u četvrtak, 18. februara 2016. u 11 časova na Galeriji Hale 4 Beogradskog sajma.
Radno vreme: četvrtak, 18. februar od 10 do 18h,
petak 19. i subota 20. februar od 10 do 19h i
nedelja 21. februar od 10 do 17h
Ulaznice: cena pojedinačne ulaznice je 300 dinara, a za grupne posete 200 dinara.
Cena parkinga je 200 dinara na sat.


Sajam turizma na Beogradskom sajmu je najveća i najznačajnija turistička manifestacija u zemlji i jugoistočnoj Evropi.

Simbol turističkog predstavljanja u regionu i nezaobilazna polazna tačka za turističke radnike i posetioce, sajam uz visok profesionalni nivo u poslovanju, zadovoljavajući potrebe svih učesnika, ostvaruje svoje ciljeve privlačeći sve veći broj izlagača i posetilaca.


Regionalni i međunarodni karakter Sajma turizma potvrđuje činjenica da sve veći broj izlagača i posetilaca dolazi iz svih delova sveta u želji da prisustvuju jedinstvenom događaju koji na jednom mestu okuplja ljude sa zajedničkim interesovanjima.


Kao mesto direktnih susreta i globalne turističke ponude, opravdava mesto među vodećim savremenim, komercijalnim sajmovima turizma u svetu i ostvaruje značajne rezultate u broju ugovorenih poslova tokom održavanja manifestacije.


Najveće turističke organizacije, agencije, turoperatori, hoteli, planinski centri, banje, jezera, gradovi, regije i zemlje sa svih kontinenata posetiocima manifestacije ponudiće aranžmane za predstojeću turističku sezonu.


Više od 1153 izlagača iz 55 zemalja sveta ponudiće svoje turističke aranžmane za predstojeću sezonu, ali i druga putovanja za odmor, zabavu, rehabilitaciju, avanturu... Posetioci sajma imaće priliku da na jednom mestu dobiju sve informacije o aktuelnoj turističkoj ponudi, od najpovoljnijih first minute ponuda, preko ideja za predstojeću letnju sezonu, premijernih programa, aktuelnih spa vikend ili city break ponuda, egzotičnih destinacija i gradova, luksuznih destinacija i hotela, specijalnih party putovanja, poslovnih centara i kongresnih desavanja, ali i ski aranžmana u ovoj sezoni. U ponudi ovogodišnjeg sajma tradicionalno su i domaće destinacije i znamenitosti Srbije, kapaciteti domaćih hotela i odmarališta.

 

Izlagači na Sajmu turizma tradicionalno spremaju posebne sajamske cene niže i do 40 odsto uz ekskluzivne pogodnosti za zaljubljenike u putovanja.

Uz stalno nastojanje da unapredi komercijalni aspekt sajma - prodaju turističkih aranžmana i najefektniju prezentaciju ponude izlagača, organizacija beogradskog Sajma turizma kontinuirano je usmerena na jačanje poslovne posete, unapređenje poslovnih susreta i međusobnih kontakata izlagača i učesnika manifestacije. U direktnom kontaktu i poslovnim razgovorima, kroz razmenu ideja podstiču se različiti oblici zajedničke saradnje među profesionalcima koji dugi niz godina uspešno posluju u turizmu.


Jedan od najvažnijih ciljeva manifestacije je predstavljanje Srbije, potencijala i prirodnih resursa, kulturnog bogatstva i primamljivih turističkih destinacija sa bogatim i raznovrsnim sadržajima za odmor, zabavu, zdravstveni oporavak, sport, rekreaciju, avanturu...


Sa ciljem da učestvuje u razvijanju i jačanju potencijala privredne grane turizma i ugostiteljstva u Srbiji, sajam promoviše najnovije trendove i zbivanja u međunarodnoj turističkoj industiji i podržava veštine savremenog marketinga i promocije.


Zemlja partner ovogodišnjeg Sajma turizma je Slovenija. Po drugi put postignut ovaj vid partnerstva deo je prepoznavanja potencijala za razvijanju saradnje i unapređenju ekonomskih odnosa naših zemalja.


Pod sloganom “ZELENA. AKTIVNA. ZDRAVA.” u Hali 1 predstaviće se zelena zemlja u srcu Evrope koja očarava svojom raznolikošću.


Brojna skijališta čine je nadaleko poznatom za sportski turizam. „Sa prirodom do zdravlja“ moto je koji povezuje 15 slovenačkih termi, a primorski gradovi i kapaciteti za kongresni turizam pružaju brojne mogućnosti za poslovne ljude, porodice, ali i ljubitelje aktivnog odmora tokom svih godišnjih doba.


U Hali 1 smeštene su turističke agencije, inostrane turističke organizacije, zemlja partner Slovenija, inostrani izlagači, nacionalne avio kompanije. Deo ovog programa biće i u Hali 1a.

U Hali 2 na nivou a, osim turističkih agencija, svoju poslovnu ponudu predstaviće osiguravajuće kuće, fakulteti i više škole iz oblasti turizma i ugostiteljstva.

Hala 3 rezervisana je isključivo za ponudu domaćih turističkih agencija, a u Hali 3a smešten je Sajam suvenira.


U Hali 4 predstaviće se domaći turizam – planine, banje, jezera, salaši, turističke organizacije Srbije, Beograda, Vojvodine i drugih regiona, gradova i opština.

  • 38. MEĐUNARODNI SAJAM TURIZMA
  • 12. MEĐUNARODNI SAJAM OPREME
  • ZA HOTELIJERSTVO I UGOSTITELJSTVO HORECA
  • 7. SAJAM VINA BEOWINE
  • 12. SAJAM SUVENIRA „POSETITE SRBIJU“ 



Informacije o Sajmu turizma, za lakše snalaženje posetilaca, biće dostupne putem android aplikacije.
Zemlje učesnice: Države koje na Sajmu turizma u Beogradu tradicionalno promovišu svoje atraktivne destinacije su: Grčka, Egipat, Makedonija, Crna Gora, Hrvatska, Turska, Slovenija, Bugarska, ali i daleki Brazil, Indonezija...

Prvi put ove godine turističke potencijale predstaviće Namibija, destinacija koja obiluje mestima i prizorima koji turistima oduzimaju dah i Malezija, zemlja bogate kulturne, fascinantne geografske raznolikosti i neukroćene prirode, egzotičnih vrsta biljaka i životinja i mnogobrojnih turističkih atrakcija.
 

Prateći program

Pored izlagačkog dela i ove godine Turističke organizacije će promovisati brojne festivale, manifestacije i važne događaje kao i najznačajnije potencijale i planove svojih aktivnosti.

Prezentacije, promocije, konferencije, prateći programi i kosmopolitski duh koji prestonicu Srbije - Beograd, Beogradski sajam i Sajam turizma svakog februara učine centrom sveta tokom 4 sajamska dana, rezultiraju i velikim interesovanjem javnosti i predstavnika medija za ovu manifestaciju.

U prošloj godini isrorišćeno je 14 hiljada vaučera za odmor u zemlji te je Ministarstvo trgovine i turizma u tu srvhu za  ovu godinu pripremilo 230 miliona dinara, što u vaučerima iznosi 50 hiljada. Stoga navalite dok  ne nestane, isplati se!

Turistička organizacija Srbije na domaćem i inostranom tržištu promoviše celinu turističke ponude naše zemlje, a uz to se svake godine posebno promoviše određena tema. Tema za tekuću godinu je „Dunav i vodeno blago Srbije“. Posebna pažnja biće posvećena 160. godišnjici rođenja velikog srpskog naučnika Nikole Tesle.


Pod sloganom „Taste Serbia“, nedelja 21. februar, osmišljen je kao gastronomski dan i sveobuhvatna prezentacija Srbije i Beograda u hali 4 Beogradskog sajma. Tada će posetioci svim čulima uživati u ukusima i mirisima gastronomske ponude svih krajeva Srbije, kao i beogradskih opština u okviru zajedničkog nastupa.

Turistička organizacija Srbije tradicionalno će na svom štandu organizovati kviz za posetice „Koliko poznaješ Srbiju“, kroz srpsko izdanje popularne društvene igre MONOPOLY, a koja će se promovisati u celom svetu, uz nagrade najuspešnijima. Iz sadržajnog programa izdvajamo promociju vaučera za odmor u Srbiji uz prisustvo JP ,,Pošta Srbije“ na štandu TOS-a, kao i promociju internet sajta i mobilne aplikacije „52 vikenda u Srbiji“.

Turistička organizacija Beograda promovisaće bogatu turističku ponudu Beograda koja se kontinuirano unapređuje. Već afirmisana poslovna „city break“ destinacija, Beograd je privlačan za investicije, kongrese i seminare, kao i grad kulture, sporta, dobre energije, šopinga i zabave.


Četiri sajamske manifestacije koje se održavaju od 18. do 21. februara na Beogradskom sajmu biće idelna prilika za susrete poslovnih ljudi u turističkom i hotelskom biznisu, kao i proizvodnji i degustaciji vrhunskih vina u ovom delu sveta, ali i prilika za posetioce da iskoriste ekskluzivne sajamske pogodnosti i odaberu destinaciju za putovanje i odmor, ali i najbolje vino ovog podneblja.




Нема коментара:

Постави коментар