уторак, 28. фебруар 2017.

NAJUSPEŠNIJI SAJAM TURIZMA U ISTORIJI


Najveća turističko – privredna manifestacija u ovom delu Evrope, 39. Međunarodni beogradski sajam turizma, završen je u fantastičnoj atmosferi za sve učesnike i mnogobrojne posetioce.

Obeležen novim rekordima, događaj je opravdao lidersku poziciju u regionu i uspešno nastavio trend rasta u svim parametrima: broja učesnika - izlagača i zemalja koje su nastupile, organizacionog, sadržajnog i biznis aspekta, poslovnih susreta i ugovorenih poslova tokom sajma, ali i broja posetilaca.



Mereno brojem posetilaca, ovogodišnji Sajam turizma najuspešniji je u svojoj istoriji – obišlo ga je 74.762 ljudi, što je novi rekord u poseti.

Na dan otvaranja manifestaciju je posetilo 31 odsto više posetilaca u odnosu na prošlu godinu, a u brojkama to je skoro tri hiljade posetilaca više u odnosu na prošlogodišnji prvi dan najveće turističke smotre u regionu.



Kao nosilac razvoja turizma na našim prostorima, manifestacija je na sveobuhvatan način predstavila i sagledala sve aspekte turističke privrede organizujući tradicionalno u isto vreme i Sajam hotelsko - ugostiteljske opreme HORECA OPREMA, Sajam vina BEOWINE, ove godine na većem izlagačkom prostoru i sa većim brojem učesnika i izlagača, kao i Sajam suvenira.


Sajam je etablirao novi trend u svetu turizma - da se turističke destinacije objedinjuju u jednu zajedničku turističku ponudu u cilju što efektnijeg osvajanja novih tržišta i povećanja turističkog prometa i broja turista.


Rekordni broj izlagača i posetilaca iz svih delova sveta potvrđuje regionalni i međunarodni karakter ovog centralnog turističkog događaja. 
U šest hala Beogradskog sajma više od 1100 izlagača iz 56 zemalja sveta predstavilo je turističku ponudu, kulturu i običaje, vina i specijalitete kojim očaravaju turiste i goste.


Prvi put na Sajmu turizma udruženo su nastupili regioni Ruske Federacije i Kineska Nacionalna turistička agencija sa sedištem u Budimpešti i primarni cilj Srbije u budućnosti biće turistički osvojiti Rusiju i Kinu. Premijer je naglasio da je Srbija  prošle godine imala 13 % turista više, te se turizmu kao privrednoj grani sada daje poseban značaj.

Tokom Sajma turizma potpisano je nekoliko sporazuma o saradnji i sklopljen značajan broj poslovnih dogovora i aranžmana.



Sajam turizma pozicionirao je Srbiju kao značajnu turističku destinaciju i jedinstveni kutak Evrope sa velikim prirodnim potencijalima, kulturnim bogatstvom i dragocenim etnološkim nasleđem.  Na sveobuhvatan i kvalitetan način predstavljeni su turistički kapaciteti Srbije i veliki potencijal za razvijanje u budućnosti, privlačenje sve većeg broja inostranih turista, ali i zadržavanje domaćih turista u svojoj zemlji.


Sacen International - Međunarodni turistički savez je one najbolje nagradio Zlatnim medaljima za najbolji nastup. Stručni žiri Međunarodnog centra za razvoj turizma i ugostiteljstva dodelio je kompaniji Fly Fly Travel Zlatnu medalju za najbolji nastup na sajmu u kategoriji turističkih agencija.Osim popusta i turističkih ponuda, posetioci ovog štanda imali su prilike da posmatraju specijalne plesne nastupe.

Pored Fly Fly Travel-a, prestižne Zlatne povelje dodeljene su i: Sloveniji, kao najboljoj turističkoj destinaciji; Vinariji Jeremić, kao najboljoj vinariji; MK Mountain Resortu Kopaonik u kategoriji hotelijerstva, kao i Kalemegdanskoj terasi, Beograd u kategoriji restorana. 
 
Sacen International već godinama se trudi da prepozna i nagradi profesionalno poslovanje i inovativnost u sferi ugostiteljsko-turističkog biznisa, a Fly Fly Travel je dvostruki dobitnik njihove nagrade Zlatno srce za najbolju turističku agenciju. Svečana dodela priznanja održana je na štandu kompanije Fly Fly Travel u Hali 1, najvećem na celom sajmu.


Srbija je predstavljena kroz brojne programe i prezentacije kao zemlja pogodna za investicije, poslovne susrete, kongrese i seminare, ali i za obilazak, odmor, rekreaciju i oporavak, sport i adrenalinske avanture, šoping i zabavu.


Turistička organizacija Srbija u hali 4 Beogradskog sajma na najlepši način je posetiocima i inostranim gostima prezentovala ono najbolje i najukusnije sa ovih prostora kroz film „52 vikenda u Srbiji“, mobilnu aplikaciju „Audio vodič kroz Srbiju“, brošuru „52 ukusa Srbije“, redizajniranu Turističku kartu Srbije, kao i Katalog seoskih turističkih domaćinstava. 



Turistička organizacija Beograda predstavila je kreativni duh prestonice, city break ponude, festivalska i kongresna dešavanja kao i nove načine razgledanja Beograda - razgledanja iz vazduha - helikopterom.

Atraktivna manifestacija posetiocima je pružila jedinstvenu mogućnost da ostvare ekskluzivne sajamske pogodnosti i na vreme bukiraju letnje aranžmane. 

Beograd je bio turistički centar sveta i grad kosmopolitskog duha tokom četiri sajamska dana, što je uz brojne prateće događaje, promocije, prezentacije i konferencije... rezultiralo velikom pažnjom javnosti i predstavnika medija za Sajam turizma.

Akreditovano je oko 1000 novinara, među njima i veliki broj iz inostranstva: Ruske Federacije, NR Kine, Irana, Kanade, Australije, Italije, Holandije, Nemačke, Crne Gore, Hrvatske,  Bosne i Hercegovine, Slovenije, Makedonije, Mađarske, Bugarske, Slovačke, Rumunije, Republike Srpske...

Нема коментара:

Постави коментар