четвртак, 31. август 2017.

Wellness Land, Vračar




Red je da vidimo gde to možete da se brčkate na Vračau. I to prekoputa policije! Upozorenje: počev od ulaza sve je podređeno vašem neograničenom uživanju! Pa čak i mučenje!



Ne gubeći vreme uskačem u kostim Supermena! Prvo ćemo malo da se razdrmamo, a onda opustimo. Prvo malo zagrevanja... 


Grupa devojaka igra čudnu igru - ko prvi zgnječi veliku loptu časti piće. Stajem na pokretnu traku, ubrzavam, podešavam uspon, samo da ne zaboravim da skrenem kod Abukerkija...

Onda uzimam tegove, bog bi ga znao zašto. Zabava kao u stara dobra vremena Inkvizicije!



Odoh ja da vozim bicikl i pedalirao sam k'o na Olimpijadi u Londonu, taman sam zamakao Stounhedž, kada je koleginica s leve strane koja se takmičila u nordiskom trčanju počela da ubrzano i grleno diše.

Ništa od žute majice... Izgubio sam koncentraciju!


Presvlačene u kupaće, a onda raindrops keep falling on my head... 



Odmah uskačem u bazen  dug deset metara, širok 4 metra i opremljen uređajem za plivanje u mestu.




Tu formulišem sopstvenu teoremu: svako telo potopljeno u vodi, teži da u tom stanju i ostane.


A onda su Ivica i Marica videli džakuzi i tamo se zaputili. Mlazevi se mogu iskoristiti za refleksologiju... 

 

Vreme je da ogrejem kosti na tepidariumu, toj božanskoj rimskoj novotariji. Prevedeno na jezik  čoveka iz naroda u pitanju su anatomski grejani kameni lezajevi koji opustaju napetu leđnu muskulaturu (jebo me Fejsbuk !). Zagrejan malo iznad prosečne temperature ljudskog tela (37 do 39°C), tepidarijum leči skoro isto tako efikasno kao ilovača.


Kao rezultat upotrebe tepidariuma, telo emituje istu temperaturu koju prima sa grejanog ležaja, a upotreba energije ostaje minimalna – na taj način, telo je zagrejano, ali ne i oznojano, što blagotvorno utiče na ceo organizam i vraća ga u balans. Sećam se žabe koju ubace u šerpu i menjam poziciju. 


Red je da se malo razdesim. Uskačem, nepromišljeno u maleni bazen namenjen je za nevaljale. Tamo ih bacaju posle boravka u sauni. Voda je hladna, pa  čuka ili ojača ili otkaže.  Instant kardio test! 



Red je na saune - otrovi bežte' iz tela moga! Tek u sauni saznam šta znači biti pripadnik "nebeskog naroda"... Ponuda sauna je kao kad pred decu iznesete par torti. Pa šta i kad izabrati:


  • finsku saunu (90 C),
  • rusku banju (50-60 C),
  • parno kupatilo - sultani Osmanlije voleli su ta kupatila s atmosferom prezasićene pare (a sirotinja raja znojila se od razrezanih poreza i nameta :-)



I tako, odležao sam u finskoj sauni, 15 minuta, takoreći barikiran...




u međuvremenu...



...malo mi se slošilo pa sam morao da se horizontališem.



Dokle ćeš da me masiraš? 

Kad god ste čuli ovu rečenicu ona je imala negativnu konotaciju. Sasvim neopravdalo! 



Jedini normalan odgovor je: "Doveka!" 

I  tako je svaka koščica došla na svoje mesto. Daske nismo dirali :-) 


Nakon kompletnog tretmana zalutao sam u kafe. Rekoše me da je preporučljivo konzumirane tečnih vitamina. 

I tako sam obavio generalku, poslom napaćenog organizma i pripremio ga za nove radne poraze.Odoh da se malo odmorim, pardon dremnem!

Нема коментара:

Постави коментар